עונת 1968/69 (כדורגל) מחזור 30: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
 
שורה 12: שורה 12:


== תיאור המשחק ==
== תיאור המשחק ==
הפועל עשתה את הבלתי יאמן ובישורת האחרונה של הליגה עברה את יריבתה האלופה היוצאת מכבי שהובילה במשך כ-19 מחזורים את הליגה. הפועל לקחה את תואר האליפות ועשתה זאת גם על חשבונה של היריבה מכבי שעריים שההפסד הוריד אותה לליגה א'. 7,000 צופים משני המחנות גדשו כל פינה במגרש הפועל ברחובות. הפועל הגיעה למשחק בפיגור נקודה ממכבי וידעה שרק נצחון יאפשר לה לשמור על סיכוי כלשהו לאליפות, מאחר ומכבי אירחה את שמשון תל אביב בביתה. בדקה ה-71 הבקיע מורדקוביץ את שער הנצחון. במקביל לא הצליחה מכבי לסחוט יותר מתיקו 1:1 עם שמשון, וכתוצאה הוכתרה הפועל כאלופה בסיום הליגה המותח ביותר מזה שנים.
הפועל עשתה את הבלתי יאמן ובישורת האחרונה של הליגה עברה את יריבתה האלופה היוצאת מכבי. רק מחזור קודם טיפסה הפועל לראשות הטבלה על חשבון מכבי  שהובילה במשך כ-19 מחזורים את הליגה, וגם זאת רק בזכות הפרש שערים עדיף.  
 
הפועל לקחה את תואר האליפות ועשתה זאת גם על חשבונה של היריבה מכבי שעריים שההפסד הוריד אותה לליגה א'. 7,000 צופים משני המחנות גדשו כל פינה במגרש הפועל ברחובות. הפועל הגיעה למשחק כאמור בשיוויון נקודות עם מכבי וידעה שרק נצחון יבטיח לה את האליפות, מאחר ומכבי אירחה את שמשון תל אביב בביתה, והיה צפוי לה נצחון, אם כי עדיין הייתה עם הפרש שערים נחות.  
 
בדקה ה-71 הבקיע מורדקוביץ את שער הנצחון. במקביל לא הצליחה מכבי לסחוט יותר מתיקו 1:1 עם שמשון, וכתוצאה הוכתרה הפועל כאלופה בסיום הליגה המותח ביותר מזה שנים.


===טריויה===
===טריויה===