2009/10/סיכום עונה (כדורגל): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (בלי נאצים בבקשה.ושמחה לאיד זו לא המצאה שלהם...:))
שורה 68: שורה 68:


===מאי: ימים של הכרעות===
===מאי: ימים של הכרעות===
אחרי שהתאוששה מהניצחון הענק בקריית אליעזר, מגיעה הפועל למשחק שהוגדר כ"מוקש" בקרב על הצלחת, נגד [[מ.ס. אשדוד]] בבלומפילד, שעת אחה"צ נעימה וכבר לאחר 8 דקות הפועל עולה ליתרון משער טכני ענק בו בישל דה סילבה לבן דיין, בדקה ה-33 היה זה שוב דה סילבה שבישל לוואליד באדיר וזה כבר 2-0, בדקה ה-66 שלח ורמוט את שכטר לריצה שהסתיימה ברוחב שהגיע לדה רידר שמול שער ריק לא התבלבל וקבע את השלישי, בדקה ה-89 נפסק כדור חופשי לזכות הפועל, אותו הרים שי אבוטבול לראשו של דה סילבה שקבע את תוצאת הסיום: 4-0, הפועל פותחת פער 3 נקודות מחיפה שתשחק יומיים אחר כך נגד מכבי בבלומפילד. אף אחד לא ציפה שמכבי תתבזה בצורה כזאת, הנבלות הצהובות כלל לא התאמצו במשחק נגד חיפה ו"פתחו להם רגליים", תוצאת המשחק הייתה 2-0 למכבי חיפה, במשחק שיכל להגמר גם בשביעייה, חיפה סגרה את הפער מהפועל.
אחרי שהתאוששה מהחגיגות לאחר הניצחון הענק בקריית אליעזר, מגיעה הפועל למשחק שהוגדר כמוקש בקרב על הצלחת, נגד [[מ.ס. אשדוד]] בבלומפילד. שעת אחה"צ נעימה והפועל מפרקת את אשדוד עם [[עונת 2009/10 (כדורגל) פלייאוף מחזור 3|0:4]], כש[[דגלאס דה סילבה]] הצטיין לאחר שבישל פעמיים והבקיע. הפועל פותחת פער 3 נקודות מחיפה שתשחק יומיים לאחר מכן נגד מכבי בבלומפילד. אף אחד לא ציפה שמכבי תתבזה בצורה כזאת, הנבלות הצהובות כלל לא התאמצו במשחק נגד הירוקים וניכר היה חוסר האכפתיות שלהם מהמעמד, כל זאת בעידוד הקהל הצהוב. הטרפות מפסידות 2-0 למכבי חיפה, במשחק שיכל להגמר גם בשביעייה, וחיפה סוגרת את הפער.


יממה לאחר הביזיון של הנבלות בבלומפילד, התייצבה הפועל למשחק חצי הגמר ברמת גן נגד עירוני "ניר" רמת השרון, משחק אותו קיוותה הקבוצה לעבור ללא פצועים ומורחקים כדיי להמשיך במאבק האליפות. בדקה ה-26 קבע שכטר 1-0 לאחר השמטה של השוער, 10 דקות לאחר מכן ורמוט הכפיל אחרי עוד הדיפה גרועה של השוער, דקה לפני סיום המחצית צימצמה רמה"ש ל-2:1 במהלך יפה של כדורגל. במחצית השניה אניימה הכניע את השוער המסכן של הסינדרלה מרמה"ש בפנדל לאחר נגיעת יד. הפועל עולה לגמר אחרי ניצחון 3-1 לא במשחק גדול, אבל עמדו במבחן התוצאה. בגמר תפגוש את בני יהודה שהדיחה את מ.ס. אשדוד בחצי הגמר. עוד 4 ימים דרבי!!
יממה לאחר הביזיון בבלומפילד, התייצבה הפועל למשחק חצי הגמר ב[[אצטדיון רמת גן]] נגד [[עירוני "ניר" רמת השרון]], והעפילה לגמר במעמד נשיא המדינה לאחר ניצחון [[עונת 2009/10 (כדורגל) גביע המדינה 1/2 גמר|1:3]] על הקבוצה מהלאומית. הפועל עומדת במבחן התוצאה ותפגוש בגמר את [[בני יהודה]], בשחזור של גמר הגביע מ-[[2005/06]].  


הגיע השעה, הגיע הרגע, הדרבי הגדול בפתח, מכבי עולה במטרה אחת בלבד: להרוס להפועל את החלום לאליפות, לכן עולה עם 3 בלמים בבונקר אימתני, כשבאותה שעה משחקת מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים בקריית-אליעזר. הפועל תוקפת ותוקפת מתחילת המשחק כשמכבי מסתגרת סביב הרחבה, בעיטה של ורמוט לקורה אחרי מסירה נהדרת של דה רידר, בעיטה של דה סילבה למשקוף, החמצה של שכטר מ-5 מטר, הצלה של שטראובר אחרי בעיטה של לאלה, נגיחה מ-5 מטר של דה סילבה, כל אלה לא נכנסים, במצב העיניינים הפועל במקום הראשון אחרי 86 דקות של כדורגל כשהמצב הוא 0:0 בדרבי בעוד 1:1 בקריית אליעזר, ואז, בדקה ה-86, הגיע דקל קינן וכבש לזכות חיפה במשחק המקביל, באותו רגע פרץ של שמחה לאיד באוהדי מכבי בעוד המשחק נגד הפועל בעיצומו. מכבי ממשיכה בבונקר, עד שאיבוד עשתונות של מרעי גורר לאדום ופה כבר נגמר סיפור המשחק הזה. חיפה מנצחת, הפועל לא מכריעה את המשחק ויורדת למקום השני מחזור אחד לסיום, כשהיא במרחק 2 נקודות מחיפה. בסיום המשחק הודו השחקנים לאוהדים שלא הפסיקו לעודד למרות הירידה למקום השני, בעוד האוהדים הצהובים מעודדים כאילו לקחו אליפות.
הגיע השעה, הגיע הרגע. המזחר הרביעי של הפלייאוף מזמן עוד דרבי גדול בקרבו, והפעם דרבי שיכול באמת ובתמים לחרוץ את גורל האליפות. הצהובים, אוהדים כשחקנים, עולים במטרה אחת בלבד: להרוס להפועל את החלום. מכבי מציגה בונקר אימתני, כשבאותה שעה משחקת [[מכבי חיפה]] נגד [[בית"ר ירושלים]] ב[[אצטדיון קריית אליעזר|קריית אליעזר]]. מכבי מסתגרת סביב הרחבה, בעוד הפועל מחמיצה הזמדנויות בלתי נתפסות ממש, ושטראובר בהצלות מטורפות נתן את כל כולו כדי שהפועל לא תצליח להכניס את הכדור לרשת. במצב העיניינים הזה הפועל במקום הראשון, בעוד התוצה מאופסת בבלומפילד ובחיפה שוויון 1-1. אחרי 86 דקות של כדורגל בשני המשחקים, חיפה עולה ליתרון מאוחר שמחזיר אותה למקום הראשון. באותו רגע, פרץ של שמחה לאיד בקרב אוהדי מכבי בעוד המשחק נגד הפועל בעיצומו. מכבי ממשיכה בבונקר חסר גבולות, בעוד הפועל לא מוותרת, תוקפת ותוקפת עד לשריקת הסיום. הפועל מסיימת את המשחק עם קרוב ל-70 אחוזים(!) של החזקה בכדור ומספר הזדמנויות שהיו נותנות תבוסה למכבי בכל יום רגיל, אבל כנראה שלא היום. כל הנתונים הללו בטלים בשישים עם שריקת הסיום. חיפה מנצחת, הפועל לא מכריעה את המשחק ויורדת למקום השני מחזור אחד לסוף, כשהיא במרחק 2 נקודות מחיפה. בסיום המשחק הודו השחקנים לאוהדים שלא הפסיקו לעודד למרות הירידה למקום השני, בעוד האוהדים הצהובים מעודדים כאילו לקחו אליפות. הסיכוי התאורטי עדיין קיים, כשלהפועל נותר משחק בטדי מול בית"ר ירושלים ולמכבי חיפה משחק בבלומפילד מול בני יהודה מולה תתמודד הפועל בגמר הגביע, אבל תחושת הכאב לאחר הדרבי החד צדדי הזה מעפילה על האופטימיות שנחזה במעידה של חיפה במחזור האחרון.


3 ימים אחרי שיברון הלב והאכזבה המעיקה מהדרבי, מתייצבת הפועל לקראת גמר הגביע נגד בני יהודה באיצטדיון רמת גן. הכנה מנטלית נהדרת של גוטמן שהרים את השחקנים אחרי הדרבי, וכבר בדקה ה-25 מוצא גילי ורמוט את הרשת אחרי מבצע נהדר, ומקפיץ 25 אלף אוהדי הפועל ביציעים! 12 דקות אחר כך משווה בני יהודה את התוצאה לאחר שער עצמי של דה סילבה, אבל 4 דקות לאחר מכן, אי הבנה בין בלמי בני יהודה משאירה את שכטר לבד מול השוער דלה איינוגבה שללא ברירה מכשיל אותו וסופג כרטיס אדום ומורחק מהמשחק. וינסנט אניימה ניגש לבעוט את הפנדל, כובש והפועל עולה ל-2:1 שניות ספורות לפני המחצית. הפועל המשיכה לתקוף את בני יהודה האומללה שנותרה ב-10 שחקנים וללא השוער הפותח שלהם. אינספור החמצות של הפועל עד שמגיע המהלך של המשחק כשמהלך קבוצתי נהדר מסתיים בבעיטה של גילי ורמוט מהאוויר מ-10 מטרים והפועל עולה ל-3:1 בדקה ה-75 וזוכה בגביע המדינה בכדורגל. השחקנים חוגגים לתוך הלילה ואלי גוטמן מנצח על האוהדים בר"ג בשיר: "כל העולם כולו שונא את הפועל ורק אני אוהב!" הגביע מגיע ל[[מתחם חודורוב]]!
3 ימים אחרי שיברון הלב והאכזבה הענקית מיום שבת, מתייצבת הפועל, יחד עם 25,000 אוהדים צמאים לתואר, למעמד גמר גביע המדינה נגד בני יהודה באיצטדיון רמת גן. הכנה מנטלית נהדרת של [[אלי גוטמן]] שהרים את השחקנים אחרי הדרבי, והפועל נותנת משחק פנטסטי עם שליטה במגרש והתקפה שוטפת, כפי שהתרגלנו מהמכונה האדומה המשומנת לאורך כל העונה. צמד שערים מרהיבים של [[גילי ורמוט]] ועוד פנדל מוצלח של [[וינסנט אניימה]] נותנים להפועל ניצחון [[עונת 2009/10 (כדורגל) גביע המדינה גמר|1:3]] בדרך ל'''זכיה בגביע המדינה''' בפעם השלישית ב-5 שנים. השחקנים חוגגים לתוך הלילה ואלי גוטמן מנצח על האוהדים בר"ג בשיר: "כל העולם כולו שונא את הפועל ורק אני אוהב!" הגביע מגיע ל[[מתחם חודורוב]]!  




משתמש אלמוני

תפריט ניווט