אצטדיון בלומפילד: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 33: שורה 33:


=== הבעלות על האצדיון לאורך השנים===
=== הבעלות על האצדיון לאורך השנים===
עם הקמתו היה האצטדיון בבעלות [[הסתדרות]], על אדמה שבבעלות עיריית תל אביב והוחכרה להסתדרות בחוזה עד אוקטובר 1997 ונוהל ע"י חברת בצר של ההסתדרות. רוני מילא ראש עיריית תל אביב עד 1998 שאף להגיע לבעלות משותפת על האצטדיון ופעל בכיוון זה. למרות זאת לא הגיעו עם תום חוזה החכירה להסכמה ועל כן הוא הוארך בשנה נוספת. עם כניסתו לתפקיד החליט [[רון חולדאי]] להעביר את האצטדיון לבעלות העירייה. חולדאי סירב להאריך את חוזה החכירה והודיע להסתדרות כי עליה להעביר את הבעלות על האצטדיון לעירייה עד ה-[[20 במרץ]] 1999. ההסתדרות בהתחלה הודיעה שתדרוש פיצויים של מיליוני דולרים על ההשקעה שלה באצטדיון לאורך השנים. לבסוף עבר האצטדיון לעירייה עם פיצוי קטן להסתדרות.
עם הקמתו היה האצטדיון בבעלות [[הסתדרות]], על אדמה שבבעלות עיריית תל אביב-יפו והוחכרה להסתדרות בחוזה עד אוקטובר 1997. האצדיון נוהל ע"י חברת 'בצר' של ההסתדרות. [[רוני מילוא]] ראש עיריית תל אביב עד 1998 שאף להגיע לבעלות משותפת על האצטדיון ופעל בכיוון זה. למרות זאת לא הגיעו עם תום חוזה החכירה להסכמה ועל כן הוא הוארך בשנה נוספת. עם כניסתו לתפקיד, החליט [[רון חולדאי]] להעביר את האצטדיון לבעלות העירייה. חולדאי סירב להאריך את חוזה החכירה והודיע להסתדרות כי עליה להעביר את הבעלות על האצטדיון לעירייה עד ה-[[20 במרץ]] 1999. ההסתדרות בהתחלה הודיעה שתדרוש פיצויים של מיליוני דולרים על ההשקעתה באצטדיון לאורך השנים. לבסוף עבר האצטדיון לעירייה תמורת פיצוי קטן להסתדרות.


מאז העברתו לעירייה האצטדיון מנוהל על ידי חברת 'היכלי הספורט', ששייכת לעיריית ת"א. לאחר החלפת הבעלות על האצטדיון שופץ האצטדיון מספר פעמים, כדי להתאימו לאירוח משחקים במסגרות האירופאיות השונות.
מאז העברתו לעירייה, האצטדיון מנוהל על ידי חברת 'היכלי הספורט' השייכת לעיריית ת"א. לאחר החלפת הבעלות על האצטדיון שופץ האצטדיון מספר פעמים, בכדי להתאימו לאירוח משחקים במסגרות האירופאיות השונות.


=== שימוש באיצטדיון===
=== שימוש באיצטדיון===
47

עריכות

תפריט ניווט