ערן זהבי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 57 בתים ,  17 במאי 2011
שורה 52: שורה 52:
בהמשך העונה הושעה למשחק אחד ע"י ההתאחדות לכדורגל עקב "התנהגות שאינה הולמת שחקן נבחרת" לאחר שאיחר לחזור מאירוע משפחתי לבית המלון בו שהה יחד עם הנבחרת.
בהמשך העונה הושעה למשחק אחד ע"י ההתאחדות לכדורגל עקב "התנהגות שאינה הולמת שחקן נבחרת" לאחר שאיחר לחזור מאירוע משפחתי לבית המלון בו שהה יחד עם הנבחרת.


לאחר סאגה ממושכת שכללה ריב בין סוכניו, הצעות מקבוצות צמרת באירופה והצהרה כי ברצונו לעבור לשחק בקבוצת ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, סגר ערן זהבי את תנאיו דווקא בפאלרמו האיטלקית ל-5 שנים עבור שכר של כ-500 אלף יורו לעונה, בעוד הפועל הרוויחה 1.2 מיליון יורו מעסקת המכירה. הפרשה כולה עוררה תרעומת רבה במועדון ובקרב האוהדים בטענה שזהבי אינו מרוכז כל כולו בהפועל, והדבר פוגע ביכולתו על המגרש אשר נחלשה מעט לקראת סיום העונה. המתח התפרץ לאחר מהלך אנוכי של זהבי ב[[דרבי]] האחרון לאותה עונה, כאשר במצב של 0:1 להפועל ניסה זהבי לבעוט מזוית קשה במקום למסור לשהר החופשי. [[אלי גוטמן]] הזועם הגיב באמוציונליות והחליף את זהבי ב[[יוסי שבחון]]. כתוצאה מכך התהפך המשחק משליטה מוחלטת של הפועל, מכבי חזרה למשחק והישוותה כשגוטמן הזועם מאשים את זהבי על הספסל בשיוויון. מכבי עלתה ליתרון ולבסוף חילצה הפועל תיקו [[עונת 2010/11 (כדורגל) פלייאוף מחזור 4|2:2]] בעור שיניה בדקה ה-90. זהבי כעס על ההאשמות שהוטחו בו, וגוטמן בתגובה אמר לתקשורת כי התכוון בסה"כ לחנך את זהבי, מאחר ובפאלרמו לא יוכל להרשות לעצמו לבצע מהלכים שכאלו. לבסוף לאחר יומיים יושרו ההדורים בין השניים.
לאחר סאגה ממושכת שכללה ריב בין סוכניו, הצעות מקבוצות צמרת באירופה והצהרה כי ברצונו לעבור לשחק בקבוצת ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, סגר ערן זהבי את תנאיו דווקא בפאלרמו האיטלקית ל-5 שנים עבור שכר של כ-500 אלף יורו לעונה, בעוד הפועל הרוויחה 1.2 מיליון יורו מעסקת המכירה. הפרשה כולה עוררה תרעומת רבה במועדון ובקרב האוהדים בטענה שזהבי אינו מרוכז כל כולו בהפועל, והדבר פוגע ביכולתו על המגרש אשר נחלשה מעט לקראת סיום העונה. המתח התפרץ לאחר מהלך אנוכי של זהבי ב[[דרבי]] האחרון לאותה עונה, כאשר במצב של 0:1 להפועל ניסה זהבי לבעוט מזוית קשה במקום למסור לשהר החופשי. [[אלי גוטמן]] הזועם הגיב באמוציונליות והחליף את זהבי ב[[יוסי שבחון]]. כתוצאה מכך התהפך המשחק משליטה מוחלטת של הפועל, מכבי חזרה למשחק והישוותה כשגוטמן הזועם מאשים את זהבי על הספסל בשיוויון. מכבי עלתה ליתרון ולבסוף חילצה הפועל תיקו [[עונת 2010/11 (כדורגל) פלייאוף מחזור 4|2:2]] בעור שיניה בדקה ה-90. זהבי כעס על ההאשמות שהוטחו בו, וגוטמן בתגובה אמר לתקשורת כי התכוון בסה"כ לחנך את זהבי, מאחר ובפאלרמו לא יוכל להרשות לעצמו לבצע מהלכים שכאלו. לבסוף לאחר יומיים יושרו ההדורים בין השניים[http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4070024,00.html].


==סטטיסטיקה==
==סטטיסטיקה==

תפריט ניווט