עונת 2015/16 (כדורגל) מחזור 5: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מאין תקציר עריכה
שורה 50: שורה 50:


=== מהלך המשחק ===
=== מהלך המשחק ===
???
דקה 8: הזדמנות ראשונה בהתמודדות הייתה של האדומים. [[ליביו אנטל]] קיבל את הכדור עם הגב לשער כ-30 מטרים מהשער, הרומני הסתובב באופן נפלא ושיחרר בעיטה חזקה שעברה מעל השער של דלה אינוגבה.
 
דקה 13: תרגיל קרן לא מוצלח של בני יהודה גרר מתפרצת של המקומיים. [[קלאודיו בומבה]] קיבל את הכדור בחלק המגרש שלו, הרומני פרץ עד הרחבה של הכתומים, גבר על שחקן הגנה, אך שוב בעט מעל השער.
 
דקה 22: [[בן רייכרט]] שפתח הערב בהרכב, איים על שערו של אינוגבה לאחר שהכדור נהדף מההגנה של האורחת ובעט מהאוויר בצורה חלשה. השוער קלט.
 
דקה 29: שוב הרומני של הפועל ת"א במרכז העניינים. האדומים יצאו קדימה בצורה טובה, אנטל העביר כדור רוחב מהאגף הימני ובומבה שנע על קו ה-16, השתלט עליו וניסה להקפיץ מעל אינוגבה בצורה מתוחכמת, אך השוער קלט.
 
דקה 33: שוב בומבה איים על השער. הקשר קיבל את הכדור כ-30 מטרים משערה של היריבה, הרומני התקדם מעט ובעט כדור חזק שעלה גבוה מעל השער. בנוסף, תיירי דובאי נפצע בדקה זו ולא יכול היה להמשיך. סתיו פיניש נכנס במקומו.
 
דקה 41: הזדמנות ראשונה לבני יהודה. אמיר עגייב קיבל את הכדור מחוץ לרחבת האדומים, הקשר השתחרר משני שחקנים ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, הכדור קיבל קשת גבוהה ו[[צליל חתוכה]] הדף לקרן.
 
דקה 54: האורחת סחטה כדור חופשי מחוץ לרחבה, קרוב לדגל הקרן. אסי בלדוט ניגש לבעוט. הקשר סובב את הכדור בצורה מצוינת אל עבר הפינה הרחוקה, [[סארי פלאח]] כמעט והגיע עם הראש, אבל הכדור חמק סנטימטרים ליד שערו של חתוכה.
 
דקה 58: האדומים היו קרובים לכיבוש השער המיוחל. חילופי מסירות מצאו את [[רמזי ספורי]] באגף השמאלי, הקשר העביר רוחב ו[[מיחאי פינטילי]] בעט בנגיעה מתוך הרחבה, אך הכדור נבלם לקרן ע"י שחקן הגנה.
 
'''דקה 67, הפועל ת"א עלתה ל-0:1''': אחרי לחץ גדול על שערה של האורחת, האדומים באו על שכרם. אינוגבה יצא לכדור גובה שהרים ספורי בצורה גרועה, חוסר תיאום בינו לבין [[סארי פלאח]] הוביל את הכדור לאנטאל שבעט בצורה אקרובטית מהאוויר ופנימה. יכולת טכנית מרשימה של הרומני.
 
'''דקה 77, הפועל ת"א עלתה ל-0:2''': מתפרצת מושלמת של האדומים סידרה להם את השני. [[עומרי אלטמן]] ששיחק מצוין מאז נכנס כמחליף, הוביל את הכדור במהירות ומסר בתזמון מושלם לבומבה שנותר חופשי בתוך הרחבה. הרומני השתלט ומול אינוגבה הרשית ללא קושי.
 
דקה 89: פדרו גלבאן בעט בעיטה חופשית נפלאה מזווית קשה שפגשה את עמוד השער.
 
דקה 90, בני יהודה צימקה ל-2:1: יש תקווה לכתומים. גלבאן הרים את כדור הקרן ואביב חדד עלה גבוה ונגח לרשת של חתוכה.
 
'''דקה 91, הפועל ת"א עלתה ל-1:3''': הכתומים שלחו את כולם קדימה והאדומים ניצלו זאת. המחליף [[אנאס מחמיד]] פרץ מהאגף הימני, החלוץ העביר כדור רוחב שאינוגבה חייב היה לקלוט, אבל הוא השמיט ברשלנות ובומבה גילגל לרשת החשופה.


== נתוני משחק ==
== נתוני משחק ==

תפריט ניווט